torsdag 7 maj 2009

Tillbaka till FK

Jag har varit ynklig och sjuk sen i lördags. Fy fasen vad synd det har varit om mig. Jag har sett hyllmeter med film och teveserier. Undrar ni något alls om visuellt media de senaste två åren, så kan ni fråga mig. Jag har sett ikapp allt.
Dessutom har jag hittade det här guldkornet:




och den här fantastiska tröjan som jag vill ha, men som bara finns till pojke. Varsågod du lyckliga själ som tycker du förtjänar och kommer passa i den.







Minns ni den evigt pågående debatten om att Atreyu var sötast i första filmen, men att Bastian var sötast i andra...eller hur var det? Var det tvärtom kanske?
I alla fall hade AB en sån där
'var tog han vägen'-grej om Atreyu för ett tag sen. Men jag vetetusan om han är så het idag.

Over and out n3rdz.

4 kommentarer:

'Röss sa...

Err...Atreyu? Bastian?

Anonym sa...

hmm...du kanske är lite för eh..'tidig'. Det är från Den oändliga historien-filmerna :)
/insel

valröss sa...

"Tidig"? Hohohoho...tack.

Der A-mann sa...

Var inte Limahl alltid hetast?