tisdag 30 september 2008

Rapport; Berlin

"Helt röd och nästan död, liggandes i min efterbörd..."
nej, riktigt så illa var det inte, men det kändes ungefär så när vi vaknade på söndagmorgonen. Efter att ha spenderat ungefär 16 timmar out and about, drickandes drinkar och kryssandes mellan klubbar, så tog det oss ungefär en timma att hitta hem. Helt plötsligt stod vi på en station som verkade ligga mitt uta i skogen, klockan var 7 på morgonen och det var ungefär 2 grader varmt. När du dessutom är totalt genomsvettig efter att ha dansat till "+++ strictly music before 1969 & country wildstyle +++" på Club Bassy i två timmar...
Men det var skitkul. Det läskigaste var nog nedervåningen på White Trash (typ hårdrockställe) där det faktiskt var galler/burnät runt hela baren för att folk inte skulle attackera barpersonalen.

Intervjun gick bra. Han tyckte att jag var väldigt 'employable', vilket är ett mycket bra ord tycker jag. Vi får se vad det blir av det hela, men det känns viktigt nog att ha haft min första utlandsintervju.

Bildbevis kommer när jag hunnit hem och ladda in dem. Vi kom till Stockholm vid kvart i ett i natt och då var det säng som gällde på en gång.

Inga kommentarer: