måndag 10 november 2008

Ha!

Har fått välkomstmail från resebolaget vi åker till Thailand med. De ger förslag på lite olika utflykter de erbjuder.
Som OM vi kommer hänga med det här! Pyttsan!
I år kan vi ge dig möjligheten till en annorlunda upplevelse! Varje torsdag går vår kulturtur - Thai Culture. Tidigt på morgonen besöker vi morgonmarknaden för att få tillfälle att gå runt och se de färska råvaror som erbjuds. Här passar vi på att köpa gåvor till munkarna som vi ska besöka efter frukost. Vid lunch tar vi oss till en lokal skola och får lära oss mer om det thailändska skolsystemet. Vi åker också till en fiskeby för att inandas den lokala atmosfären och få en inblick i vardagen här. En *****representant följer med under hela turen. Begränsat antal platser, hör med din reseledare vid ankomst.

Glöm det säger jag, glöm det! När jag har hittat min rumpgrop i sanden och blivit kompis med en drinkförsäljare så är det freeze baby.

Andra veckan kanske jag skulle kunna tänka mig det här iofs, beroende på kostnad och ansträngning.

Kanotäventyret
Paddla i djungeln. Färd genom grottor och mangrooveträsk. Ett tillfälle att uppleva naturen, har vi tur kan vi se apor och varaner.



varaner är ju coola.

Inga kommentarer: