fredag 14 november 2008

Ungdom, kom tillbaka!

Magnus Carlson - Det värsta av allt
De spelade den på radion alldeles nyss. Hade glömt bort hur hemsk och fin den är.

Hade jag inte varit inne i mitt bisarrt bra tillstånd där allt goes my way and no bad shit is hitting the fan, så hade jag nog gråtit lite såhär till morgonkaffet.

På tal om att gråta, och radio för det delen, så var det ju svårt att inte börja snyfta till morgonpasset i morse när de ringde och sjöng Meat Loaf för en tjej. Hon började nämligen gråta, till Meat Loaf! Helt fantastiskt vad lättpåverkad man är innan första kaffet/tet/fighten. Någon gräns måste jag ju ändå sätta för mig själv, och gränsen går fan en bra bit innan gråta för att nån annan gråter till Meat Loaf.


meat loaf

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Inte min personliga favvis, men jag söker genast upp "While I'm Still Strong" & "Somewhere" med WW.

Anonym sa...

vadå? jag gråter jag med.