måndag 10 november 2008

Rosa Russin strikes again

Ett utav mina stalkerobjekt, Rosa Russin, har jag aldrig sett framifrån. Hans stalkingnamn kommer från en annan av karaktärerna i DojDoj (minns ni Skäggmannen?). Han brukar gå förbi mig i mellanhysteriskt tempo, strax efter centrum, på väg till Huset Där Vi Jobbar. Anledningen till namnet Rosa Russin är framför allt hans...eh...pigga(?) bakdel. Hade de jeans han bär suttit på en kvinna hade du antagligen sagt att de var 'snävare än synden', men nu är de faktiskt bara 'tightare än tillåtet på en vuxen man'.
Det enda jag kan tänka när han swooschar förbi är "apple bottom jeans... boots with the fur..." om och om och om igen. Rosa Russin har inte pälsstövlar dock, han har en väldigt fyrkantig väska som han ibland viker bakom sig som för att skydda hans utsatta del.

Jag behöver byta jobb, eller i alla fall promenadsträcka.

Inga kommentarer: