måndag 8 juni 2009

Blandade bilder

Först tänkte jag bara göra er uppmärksamma på att Valross uppenbarligen ska ha baluns på sjöhästen. Missa inte!

För det andra vill jag informera att Leif Pagrotsky åker tunnelbana som alla andra, och att han, liksom jag, har turen att ha en sådan längd att vi väldigt lätt sniffar samtliga passagerare i armhålan när de sträcker upp armarna för att hålla i sig.

För det tredje så vill jag upplysa er om att när jag inte har något väsentligt alls att göra, så brukar jag fota min dator med min mobil. Det är precis lika supertråkigt som det låter. Vid enstaka tillfällen har jag även filmat saker jag tittat på. Det var inte det minsta roligare.


Och till sist en bild på undertecknad, full som en kastrull och med nystulna glajjer.

2 kommentarer:

V. LeRösz sa...

Japp, jag ska läsa högt BKÖ-stylee ur Nationalencyklopedien. Jag fixar backstage-pass såklart :)

(Näe, det är inte jag. Lovar.)

---

Håhå, jag såg Pagrotsky parkerad i sitt åk vid busshållplatsen strax innan Västerbron (vid Heleneborgsgatan) för ett tag sen.

---

Nystulna, eh? Blögg about it!

Der A-mann sa...

Är det måhända valross tvillingvalross som är på turné?