tisdag 16 juni 2009

Jo!

Just ja! Jag sprang på en annan bloggare på stan igår. Jag hälsade eftersom jag kände igen henne, samt att jag tycker att man gör det när man läst om varandras synd och leverne i några månader. Hon blev glad, såklart. Jag är ju en alldeles fantastisk person att träffa på.
Men nu undrar jag; är det här så man gör? Hälsar man på internetfolk på stan eller är det off limits?
Förra gången jag gjorde detta så blev reaktionen också lite chockad, men glad iofs.
Vad säger ni?

Om ni ser nån i randig tröja som står med ett riktat vapen, så släng upp en hand för tusan!

7 kommentarer:

Medelklassman sa...

Vem då?

Erika sa...

Haha, jag är ju något av en fegis så jag vet faktiskt inte om jag skulle våga gå fram till någon jag kände igen. Jo, kanske.

MEN! Jag tycker faktiskt att det är det absolut bästa man kan göra och defitintivt inte off limits. Det här var ju extra spännande i och med att du är anonym på internetz också (och jag typ varit nyfiken på vem du är)! WIN-WIN liksom.

in cell sa...

ja 30, där har du ditt svar helt enkelt ;)
jag som tänkt hålla dig på halster.
Men jag vet ju typ hur du ser ut också, så jag lovar att hälsa om jag ser dig på stan.

E: jag gillar att skrämma folk, så det är motivering nog för att inte vara feg.

el röss sa...

Det är klart man hälsar.

Donny H sa...

De två ggr jag mött dig var heeeelt i sin ordning.

Medelklassman sa...

Vet du hur jag ser ut? Dä va som fan.

Jag påträffas dock mest i city eller i förorten.

in cell sa...

röss: bra då vet jag, det är bara att attackera om jag ser en svarklädd kontorsråtta med stort vitt valrossansikte, nästa gång.

donny: skönt att veta att man inte är ett socialt monster. har känts som att jag har skrämt dig lite, båda gångerna.

30+: jag vet _allt_ det är nästan lite skrämmande. Jag är lite som gud på det sättet.