måndag 4 januari 2010

Klappar och raketer

Vilket strålande koncept det är att vara ledig och dessutom få massa saker!
Jag har, för första gången sen studenten, haft ett riktigt jullov. Det var sova till tolv varenda dag, få massa krafs i paket (för första gången på många år fick jag inte en enda tidningsprenumeration på serier dock), åka pulka och gå ut mest hela tiden.
Det var inte de hälsosammaste helgerna i år heller, men det var himla skoj. Beställde onlinepizza mest hela tiden och åt chips däremellan, drack öl där emellan och levde härlig svinliv.


update: ganska märklig kombo som ges som förslag på ovan länkade sida. Nån i Gävle har uppenbarligen köpt något både till sig själv och till tjejen.

2 kommentarer:

Der A-mann sa...

Uhu, mer ledighet och presenter. Det skulle jag gilla.

Min häst och Playboy? Jag känner doften av helgappa utan stadigt sällskap.

Der A-mann sa...

Och BRISTEN på stadigt sällskap menade jag.