fredag 24 april 2009

Snurr i mössan

På FK firar man allt som går att fira. Varje månadsmöte är det ungefär 20 pers som fyller år och därmed finns det tårta och kakor till 100 pers. Det är en sinnesjuk mängd kalorier som konsumeras.
Alla snack/prat/presentationer/möten hyllas med applåder efteråt. Detta oavsett vad som sagt eller hur lång/kort inlägget varit. Vi applåderar och tackar personen för att den delat med sig. Tänk AA-möte.
Det här är såklart väldigt trevligt, jag ska inte klaga, men det blir lite märkligt med möten som innehåller minimum 5 applåder om det bara är 4 personer med på mötet.

Idag fick vi champange på terassen. Detta för att fira köpet av en stort spelsite som uppenbarligen några jobbat rätt hårt på att få igenom.

Eftersom jag inte sov så mycket inatt och inte har ätit så mycket så är jag nu lite snurrig. Lite gladsnurrig iofs. Men nu blir det inget mer jobb för mig. Jag drar hem och sover en timme och börjar sen om med inmundigandet av Den Farliga Drycken.

Tjoflöjt på er, vänner och kamrater.

Inga kommentarer: