torsdag 16 april 2009

Tjockångest i praktiken

Igår: promenad till jobbet, träna på lunchen, promenad hem via cityhelvetet och gamla stan.
Idag: uppe med den förbannade tuppen och hade tränat klart vid halv nio. Vindruvor istället för smågodis.

Det där med att frukt är godis är ju skitsnack, men när det finns grymma, stora vindruvor så är det faktiskt rätt sjysst.

I övrigt så har jag haft den här (gamla godingen) på repeat i två dagar nu.



Jag gillar att hålla mig till en enda låt, när jag väl hittat en som är bra. Varför krångla till det liksom.

3 kommentarer:

apan sa...

Jag tänker såhär: frukt är frukt och godis är godis.

*tänker*

in cell sa...

smart. du är inte dum du inte.

jag tänker såhär: gratis är gott.

emily sa...

jag tänker såhär: http://www.skivkoll.se/2009/04/16/cocorosie-och-lykke-li-till-dramaten/


ja???