fredag 28 augusti 2009

Nu chippar jag söderut


Den där karl jag skaffat, han är inte med på bilden i det förra inlägget. Ni kan vara lugna.
Men opraktiskt nog bor han i en stad i södra Sverige (eller stad och stad...ni vet ju vad jag tycker om att det skulle finnas andra grejer att kalla 'stad' i Sverige förutom sthlm).
Det är ju jäkligt opraktiskt...men så är det. Så nu drar jag dit ett tag, över helgen närmare bestämt.



Valrössen kopierade min morgonlogg och gjorde en dagslogg. Då kopierar jag hans bild och visar en valrossad (wallraffad?) bild på moi, er förtrogne och förljugne.

3 kommentarer:

Der A-mann sa...

Varför tror jag att vi talar om Skara? (Även om södra sverige är helt fel håll, men du är från stockholm och då brukar saker som höger/vänster/öster/väster vara särskilt viktiga)

in cell sa...

det är inte skara, jag lovar. det är faktiskt söderut på riktigt.

el röss sa...

Håhå, dejtar du en bonde? Trodde du ville ha en snubbe med för kort jacka, för korta byxor, färgade strumpor & ironisk mustasch.

Och i södra Sverige, eh? Är det t.o.m. förklaringen till att 'mög' dök upp i vokabuläret i veckan?