fredag 9 april 2010

Fussball, baby!


Igår kväll satt jag med en väldigt påtaglig irrkänsla i kroppen. Vi var fyra stycken från vårt fina korpenlag som hade kickat boll i söderort. Jag lyckades med konststycket att ramla utanför planen, på gruset istället för på det fina mjuka konstgräset. Mycket värdigt alltihop.

Jag måste dock få lägga ut en efterlysning. Det är nämligen så att vi akut behöver fler tjejer till vårt mixlag. Vi kommer spela varje onsdag nånstans mellan 19 och 21 på kvällen. Det är väldigt roligt och lagom jobbigt, dvs. jobbigt när du är där, men ger inte så mycket träningsvärk. Så i och med att jag vet att det är ett gäng fantastiska brudar som läser den här bloggen, så kan ni väl säga till om ni vill vara med! Ni killar kan få peta/putta/påka på era flickvänner/kompisar/systrar och alla andra kvinnor i er omgivning så att de anmäler sig.
Skriv en rad här så återkommer jag.


2 kommentarer:

Vintagesmulor sa...

Åååh vad roligt det låter! Har faktiskt längtat efter att spela fotboll igen. Gjorde det när jag var typ 9-10.

Men jag vill inte vara tjockast och sämst i laget. Kan ni värva Sune Mangs? I så fall är jag på!

in cell sa...

det hade ju varit jätteroligt...men nu har allt skitit sig så det kommer bara vara herrlag. Vi hanns inte få ihop tillräckligt många tjejer :(