tisdag 6 april 2010

Korsfest

Vad är det med ledigheter nu för tiden egentligen? Man(jag) är ute varenda kväll och har det hur kul som helst, är lagom på lyset, dricker bjudbubbel och har intelligenta, intressanta människor att umgås med. Inte mycket att klaga på där, men det sliter ju hyfsat mycket på kroppen. På dagarna har jag legat under filten på solstolen och tyckt (omotiverat) synd om mig själv, tills nästa person ringt och tagit med mig på galej. Ack, du grymma värld!

Som ni förstår så har de alltså varit en toppenbra men rätt slitig påsk. Jag har varit på hemmafest, cosmonova, botaniska, vasamuséet, joggingrunda, kinarestaurang, embargo, pluto, strand klubben, hemmafest, söders hjärta, strand restaurangen och även lite grann i Djursholm. Ingenting kanske är så värst påskigt, men till nästa år så ser till vi till att styra upp Korsfest för att råda bot på okristligheten.

Dessutom har jag börjat titta på den geniala serien The Life & Times of Tim. Rekommenderas å det grövsta.



Inga kommentarer: