måndag 22 februari 2010

Himlen och helvetet

Ok, kids and crusts, nu är det dags att berätta lite grejer. I onsdags sa jag upp mig på DBJ, och i torsdags skrev jag på kontraktet för mitt nya jobb. Det blev för rörigt på det här stället och jag känner att det vore intressant att för en gångs skull jobba på ett lite mer uppstyrt och framförallt större ställe. Jag börjar i alla fall på Stora Kontoret den 8 mars och ser fram emot det väldigt mycket, i alla fall så pass mycket som man kan se fram emot att jobba öht.

För att fira allt det nya så var jag och en vän i Paris i helgen. Vi var där och besökte en vän till mig som egentligen är från USA men som numer bor i fantastiska, underbara, vackra, trevliga Paris. Det hade verkligen inte kunnat vara bättre. Temperaturen på runt tio grader kändes nästintill tropisk och både kropp och själ mådde fantastiskt bra av att få sitta på uteservering och dricka vin i solen. Vi var ute och svirade både fredag och lördag kväll. Vi åkte två olika karuseller. Jag köpte två finfina klänningar, åt croissant, drack Starbucks-kaffe (var tvungen att testa), såg tornet och bågen och den där stora skrytgatan. Det var helt igenom underbart.

Som present till min vän, och som tack för att vi fick bo hos henne, hade jag köpt en wrestlingmask. Det kändes som den perfekta presenten helt enkelt. Jag var såklart tvungen att prova den själv, så här är för första gången i bloggen en bild där man nästan ser hur jag ser ut. Behold!



7 kommentarer:

calle sa...

HAWT! Med benen & fötterna som var på mitt gamla ställe har vi nästan en komplett bild!

Men...var är datatjockisen vi hört talas om?

Kalle sa...

Ashet! Var hittade du den? VILL HA!

in cell sa...

calle: photoshoppa!
ååh...smicker smicker..I love it!

blottarn: åh det tror du att jag tänker avslöja? jag har hittat ett ställe där det finns 7 olika versioner/färger. jag vill ha alla!

Kalle sa...

Menåååe, är det bara för att jag inte fjäskade som calleballe?

in cell sa...

näe...fast det hade hjälpt.

Der A-mann sa...

På ett sätt var det där märkligt tilltalande.

Grattis till det nya jobbet. Vad skall du döpa det til?

in cell sa...

Det har nog redan fått namnet Stora Kontoret