onsdag 17 mars 2010

SK PL

Jag har gjort en playlist som ska spelar upp på Stora Kontoret. Oftast är det en person som sköter musiken och så får alla andra msn:a spotify-URLs till ansvariga. Nu ska jag dock få hela min lista med tema 'Odrägliga (svenska) killar med band' spelad från början till slut. Ni får gärna använda er av den också om ni vill. Den är rätt uppenbar och väldigt hit-inriktad, men orka vara prettoröven och spela märkliga b-sidor på ett kontor.
Odrägliga (svenska) killar med band

7 kommentarer:

Medelklassman sa...

Bra PL där lilla mainstreamröven. (Ba skojaaaa. Om röven, inte PL-en, den var bra.)

Medelklassman sa...

Åh! Broken Promise Land. Så bra! Hur kunde jag glömma? En av mina bättre konsertupplevelser, ensam, Tantolunden, 90-tal. Hjärta, smärta och värme från scen.

Burgschki sa...

Inte för att spotirfy funkar här, men mando diao är självskriven?

in cell sa...

30: det är en fantastiskt låt, och röv också för den delen.

burg: nu är de med! Hade faktiskt glömt bort de ett tag där. det blev nämligen mest göteborgsorienterat. det är som att det finns flest odrägliga killar med band där.

Burgschki sa...

du har så rätt!! (tänker: Hästpojken)

in cell sa...

hästpojken är med, you know it. och tough alliance såklart.

Burgschki sa...

kan du inte kopiera listan här så jag kan se o göra min egen med grooveshark?