måndag 14 september 2009

näää

Worst site evah!
www.antistalker.se

4 kommentarer:

Medelklassman sa...

Är det för att den är ful som stryk eller för att du känner dig påhoppad som stalker?

Medelklassman sa...

Och förresten, din nya "kille". Vet han om att ni är ihop eller är det mest du som fantiserar om er två när du sitter och gosar med tröjan du stal ur hans tvättstuga?

in cell sa...

det andra skälet. utseendet struntar jag i.
han vet om att han är ihop med mig, men han vet inte om att jag har en av hans tröjor hemma hos mig som jag ligger och sniffar på.
så du var inte helt långt bort från sanningen.

Der A-mann sa...

Det finns något tilltalande sorgligt med övergiva webplatser. Särskilt en sida som någon trots allt lagt ned energi på, men som ignorerats totalt av omvärlden.
Jag blir nästan lite vemodig vid bara tanken.