torsdag 10 september 2009

nya tag, nya failures.

Testade pilates igår, tillsammans med de andra tanterna i 45-60års-åldern. Det var faktiskt väldigt nice. Jobbigt men lugnt på samma gång. Inget hoppande och skrikande, inget svettande och snorande. Civiliserat och nära mitt hem, det känns som en perfekt kombo. Jag får ta och lugna mig med fightandet och satsa på stark och smidig istället. Blir så lätt bara trasig och vildsint.
Halvvägs in i passet hade dock den här tishan passat väldigt bra:

Det var ju så många utav er som missade att köpa halvfödelsedagspresent till mig
när jag nyligen fyllde 27 och ett halvt, men jag ger er en ny chans. Ge mig!

6 kommentarer:

Medelklassman sa...

Det är det man har pojkvänner till. Pressa presenter ur.

Go tame that boyo.

in cell sa...

ajdå...trodde det var det man hade stalkers till ju...;)

el röss sa...

Nope, 30+ har rätt, det är pojkvännens lott.

in cell sa...

okejrå...får hoppas att han läser det här isf, så att pikarna går fram.

Der A-mann sa...

Jag tycker du skall ha en sådan här:
http://www.zazzle.com/guns_dont_kill_zombies_people_kill_zombies_tshirt-235909594899621356

Ida I Kina sa...

Pilates är så jäkla tacksamt för kroppen! I like.