torsdag 19 mars 2009

Ge dom vad dom tål, en dom.

Eftersom det är oväntat många som söker efter fröken Ms Hot, och hamnar här, så vill jag ju självklart inte göra er bevikna utan kan bjuda på lite bilder från hennes senaste verk på den fantastiska klädbutiken www.swefox.com (nej, jag tänker inte länka). Det är enligt henne: Nothing but sexy fashion, sexy underkläder och blablabla. Det är enligt mig en outömlig källa till hån och lyteskomik både över kvinnan i fråga (om hon öht finns på riktigt), över bildretuscheraren och över "kläddesignern".

Förutom alla som är lite sugna på Fritzl så är faktiskt Ms Hot den näst mest sökta termen/ordet till den här bloggen. Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller börja tjäna pengar på något tvivelaktigt sätt.

2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Ta du och tjäna dig en hacka. Det är du värd.

in cell sa...

...jo...om jag bara kunde lista ut hur....