onsdag 11 mars 2009

Kicking and screaming


Idag är det Street Fighter-turnering på jobbet. Mina fingrar har äntligen läkt så jag borde väl komma en bit i alla fall. Inbillar mig inte att jag ska kunna tävla mot de allra mest insnöade men en del av de som är med har jag redan spöat förut.

Kan inte bestämma mig om jag ska starta med Blanka eller Ken däremot. Om någon börjar med Ryo så känns det ju självklart med Ken, men jag är är mycket duktigare på Blanka.

Dock har det dykt upp en annan grej som jag också skulle vilja gå på vid klockan sex. Det är det här seminariet om teknik vs. juridik som verkar riktigt intressant.

De två inneboende nördarna i mig slåss om vad jag ska ägna kvällen åt.
Street Fighter-turnering = kul, trevligt och creddigt på jobbet så jag lär känna folk lite bättre.
Ipred-debatt = bildande, intressant och lite vuxnare plus att jag får röra lite på mig för att ta mig ut till Tekniska.

Några åsikter/inlagg i frågan?
Kom igen, jag är er robot, styr mig dit ni vill.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såna här dagar då man får chans att styra ditt liv borde du ha lite oftare. Gillar idén! :)

Anonym sa...

Någon lydig robot är du då inte, eftersom jag inte lyckas styra dig någonstans. Å andra sidan kanske det bara är jag som är dålig på att styra...

Dagens boktips

in cell sa...

åh! vill ha! vill ha!