tisdag 3 mars 2009

Fräcka Kontorets toaletter


Vi vet ju alla att vi gillar kiss&bajs. Det är nog inget vi sticker under sto(o)l med. Tidigare har jag pratat om kommuntoaletten med Computer Sweden-tidningarna. Nu har jag ju bytt plats och därför tänkte jag att jag skulle informera dig lite om toalettsituationen på FK.
Till att börja med tyckte jag att det var mycket spännande att det var uppdelade flick-och-pojk-toaletter. Det är första gången jag är på en arbetsplats där det faktiskt inte är unisex, och det är _riktigt_skönt.
Jag vet inte vad ni pojkar pysslar med där inne, men pricka toaletten kan inte vara högt upp på listan över aktiviteter.
En trevlig sak är också att det finns lavendelslotion för händerna, på en del toaletter iaf.

Däremot.....och det här är ett stort däremot! Det ligger färdigplacerade tidningar på toaletterna, och det är nästan alltid mat-tidningar.

Jag är förvirrad. det här kan ju inte vara rätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inkomster och utgifter, låter logiskt för mig och perfekt skitlitteratur.

Tjejtoaletter är mycket fräschare men killtoaletter har alltid kortare kö.

Anonym sa...

Vill bara påpeka att jag kissar med exemplarisk precision. Hemligheten är rätt båge med rätt hastighet emot bakre porslinväggen (ifrån sväng till sväng) så att eventuellt skvätt skvätter ner i vattnet, samt att behålla viss rörlighet i knäna förstås.

Anonym sa...

Det Valross vill säga är att han behäskar den ädla konsten att "valla". Något vi har gemensamt. För säkerhets skull brukar jag torka av ringen efteråt.

Vad finns det för tidningar på herrtoan då? 4-wheel, Autosport?
Och tidningar på damtoan, rly? Jag är förvånad.

in cell sa...

pikey; det har du ju faktiskt rätt i. man kan sitta där och analysera sitt eget kretslopp. strålande!

shaaman och valross: det glädjer mig att ni båda är så upstanding citizens som tar ansvar för placeringen av ert urin.

Har faktiskt inte sett några tidningar alls på pojktoaletten måste erkännas, bara ett och annat kvarglömt anteckningsblock. Mattidningarna har legat på unisex/handikapp-toaletterna.