fredag 6 mars 2009

Suck on my fingertips until I loose all my prints, so your girlfriend has no clue of how much I've been touching you

Igår var det som att springa i gröt. Allt jag företog mig slutade i totalt misslyckande alternativt trängd situation.
Idag är det som att springa på ett sånt där gångband som finns i tunnelbanan, ni vet, en sån där platt rulltrappa. Jag behöver knappt ta i men jag flyger fram och lyckas med lysande resultat!

På lunchen på blev jag så glad att jag kom på mig själv med att skratta högt (för mig själv) på väg tillbaks till Fräcka Kontoret. Lite halpsykotiskt gick jag brunkebergstunneln fram och kluckade högt.

För övrigt finns det en person med en konstig klump som hänger ned från insidan av överläppen, på FK. Det är väldigt skrämmande.

1 kommentar:

Anonym sa...

sjukt! jag har precis laddat ner her space holiday efter att ha totally glömt bort dem i flera år - kom på just den textraden o googlade fram dem i förrgår liksom! aah!