måndag 9 mars 2009

sådär ja.

Första överaskningen i morse var att jag uppenbarligen har satt i mig så kopiöst mycket onyttigheter i helgen att jag vaknade upp med kramp i njurarna.

Nästa överaskning fick jag när jag hetsade som tusan för att komma iväg innan halv nio, och nyhetstanten på p3 säger att det är "Ekot, halv åtta". Där ser man. Inte en helt taskig överaskning när du står med hårborsten i ena handen och tandborsten i andra.

Tredje överaskningen kom när jag kommer till Fräcka Kontoret och det har varit inbrott för andra gången på en vecka. Inte helt smarta tjuvar däremot eftersom vi såklart 'vidtagit åtgärder' och det inte fanns en enda dator att stjäla men en hel del vakter här.

Återkommer med recension av Watchmen.

4 kommentarer:

Donny H sa...

... väntar spänt ...

Anonym sa...

Ha ha ha, ibland har man tur. Tyvärr händer det aldrig mig att jag går upp och gör mig i ordning med så god marginal.

Kan man ha kramp i njurarna?

Anonym sa...

Reagerade också på njurkrampen. Kan inte låta bli att vara lite impad av det.

in cell sa...

pikey och ville: Antagligen en åkomma som är vanligare ifall man en gång haft njurbäckeninflammation, och om det egentlien är kramp är väl svårt att säga. men båda sidorna av ryggen (tänk ovanför lööövhandlesarna) blir helt förstelnade och extremt ömma.
Antagligen ett resultat av ett dygn på bara popcorn, sprit, gott&blandat och den första läsken jag druckit på 10 år.