tisdag 17 mars 2009

Skjut, gräv, glöm

Fredag spenderades med träning, middag och sen sprit. Lördagen innehöll på lördag och söndag på samma gång. Gjorde ett halvhjärtat försök att gå ut men insåg att jag var en trött tant och gick hem.

Söndag och måndag har spenderats på kick off med Fräcka Kontoret. Det var sjukt intressant och lärorikt på söndagen. Det är så roligt med ett företag där _alla_ verkligen tycker att det är det bästa stället de nånsin jobbat på och på riktigt vill få saker att fungerar och utvecklas ännu mer.

Middag och fest på kvällen som självklart spårade ut till både höger och vänster. Personligen tror jag att jag lyckades hålla mig på mattan. På måndagen skulle vi, några stycken, bli av med slöheten och bakismåendet i jacuzzin. Då börjades det dock drickas öl i poolen och sen kände man sig rätt konsig den dagen också. En del fick väl i sig betdligt mer än vad klockan 11 på dagen tillåter, tack och lov lyckades jag dock inte vara en av dem.

St Patricks day, nåt att hetsa upp sig över eller inte?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Buuu för Paddy!

Medelklassman sa...

Det verkar kul på Fräcka Kontoret. Man blir lite avundsjuk som byråkrat.