fredag 17 oktober 2008

Bra jävla skit!

Innan klockan kvart över nio så hade jag redan
1. Gått upp i tid trots att min klocka hade ställt om sig en timme bakåt. Ett hjältedåd om jag får säga det själv.

2. Hunnit stalka skäggmannen lite på tåget.
3. Ätit en duktig frukost bestående av tre hårda mackor. Ingen sur kaffekärring idag inte!
4. fixat skrivaren
5. Framstått som briljant inför systemansvarig genom att diskutera ekonomi vs. projektplanering (glad att man inte jobbar på
Försäkringskassan btw)
6. Skällt på en leverantör och made sweet sweet telefonlöööv med en annan. Jag älskar folk som levererar snabbt.



Sådär ja, det här ska nog bli en alldeles strålande dag. Känner mig säker och till och med tjusig i mina tuffa stövlar, intelligent så det nästan är löjligt på grund av allt jag fixar hela tiden, samt socialt begåvad som få eftersom det här med jobbsök kommer gå alldeles strålande.

Ja, jag har en anställningsintervju hos en rekryteringsfirma vid halv fyra. Lite synd att jag inte hann göra håret platt, eftersom jag märker att folk uppfattar en som intelligentare så. Men vafanken, nu har jag ju mina vuxenstövlar så det ska nog gå bra.


Dagens shout out går till Chuck. Vilken jäkla stilig kille. Så ond, så grym, så underbar.
"You may be the future leaders of the free world, but I own you."
xoxo

Inga kommentarer: