torsdag 23 oktober 2008

Sylar är arg nu

Jag tror att jag just gjorde Sylar sur. Jag dumpade över jobb på honom som jag inte hade lust att göra själv. Detta struntar jag dock fullständigt i, i och med att han luktar tonfisk och jag har en jawbreaker-chupa chups som smakar låtsasjordgubbe.
Chupa Chups har för övrigt världens bästa slogan:
"We put it on a stick and you suck"
------------------------------------------------------------------
update:
bajs 1: fan, sylar hittade gammalt material där jobbet redan var gjort, så han blev skitglad och gick hem.
bajs 2: jag mår helt sjukt illa av det där gigantiska tuggummit som vad i mitten av jätteklubban. fysiskt omöjligt att först sitta med öppna käftar (och försök till stängda läppar) i en halvtimme och sen plötsligt ställa om sig till att tugga på ett mindre bildäck med knaster i.

Inga kommentarer: