måndag 13 oktober 2008

Tjockis 4-ever

Fan fan fan fan.... jag har tagit med mig alla grejer för att träna, men glömde såklart handduken hemma. Frågan är om jag ska strunta i detta faktum och ändå gå och träna och torka med mig papperhanddukar. Eller i och för sig... jag kan ju duscha hemma efteråt, det kanske är vettigare.
Jaja.. nu jäklar ska jag skaffa muskler kring revbenen och sexpack på ölmagen! Mage, rygg, mage, rygg varje lunch i två veckor till att börja med, är planen. Jag rapporterar löpande så får vi se hur min träningsmoral håller i sig.

Idag blir det i och för sig efter jobbet eftersom tanterna ska skutta runt i ring på lunchen.
Måste även tillägga att jag gillar ribbstolen skarpt. Antagligen 2000-talets mest bortglömda redskap. Ribbisen sparkar ju roddmaskinens stjärt vilken dag som helst!

Inga kommentarer: