tisdag 21 oktober 2008

Road kill me, please!

Helvetica muddafukker vad jag är trött på alla som försöker skicka runt en mellan olika människor och siter. Men neppeligen ser du, gubbfan!! Jag vet nämligen bättre än du redan från början och dessutom har jag pratat med fler personer än du. So eat shit and die, men innan dess: Ge Mig Det Jag Vill Ha!

Dagens inredningsdetalj:




Dessutom har jag kommit på att om du inte möter folks blickar/söker kontakt med alla människor du möter på stan, så blir antalet misslyckade kontaktförsök betydligt färre. Enkel matematik kanske men eftersom varje misslyckad mött blir är en liten skrevspark på självförtroendet, så mår du betydligt bättre efter en dag av ignorans. Det är en enormt deprimerande upptäckt, men den verkar tyvärr vara korrekt.

1 kommentar:

apan sa...

Hur stor vägg har du?