fredag 13 februari 2009

Dröm en liten dröm om mig.


Inatt drömde jag om en annan bloggare. Hans pappa hade en restaurang där jag beställde vegetarisk mat. Senare kom pappan förbi mitt bord och hånade mig för det jag åt. Av någon anledning blev jag då asförbannad på sonen (bloggaren) och ville ha tillbaka pengarna. Detta tänke jag åstadkomma genom att smälla en halvfull bryggkanna kaffe i huvudet på honom, alternativt hälla ut kaffe över diverse teknik och grejer. Men bloggaren bara skrattade. Han var så lång att jag inte nådde att slå kannan i skallen på honom. Dessutom skrattade han hela tiden och var blank som tusan. Han skrattade och jag var ursinnig. Ni vet alla att det är det värsta någon kan göra när man är arg. I alla fall så tänkte jag gå därifrån och bara skita i det hela, men varje gång jag försöker lämna rummet så rycker bloggaren tillbaks mig med hjälp av jeanshällorna. Och så skrattar han. Han skrattar på ett, för honom, skojigt och flirtigt sätt. Och jag är så arg så jag skakar.
Sen vaknar jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, inte bara jag som drömmer knäppa saker.
Vem var bloggaren då? Någon verklig eller påhittad?

Anonym sa...

Ha ha ha...

in cell sa...

högst verklig, I assure you.

Anonym sa...

Spill the beans, luv. VEM!?

Jag tippar på Alex Schulman.