fredag 6 februari 2009

duktig och dålig

Jag har varit duktig och tränat måndag, onsdag och fredag den här veckan. Vet inte om jag är så värst mycket lyckligare av det. Däremot är det skönt att åka tunnelbanan så pass tidigt eller sent att man slipper den tätaste pöbeln.

Min mage har dock tagit mycket stryk den här veckan. Vet inte riktigt om det varit naturgodismiddagarna, fryslunchen eller avsaknaden av alkohol, men nåt är det. Har utnyttjat toaletterna på Fräcka Kontoret till fullo, kan man väl konstatera, utan att göra en donny och avslöja precis allt.

Helgens schema är ovanligt spikat och ikväll är det 90s, imorgon är det strand. Säg inte hej till mig om ni inte tänker ge mig en öl. Eller jo förresten. Gör det ändå, men jag är trevligare om jag får en öl.
Ikväll ska dessutom två tjejer från Fräcka Kontoret komma förbi mig och dricka vin innan vi går ut. Jag är helt chockad. Jag har typ två nya tjejkompisar. Det händer inte ofta i min bok.

So far so good. Sen hörde jag nedanstående låt/version, och hela min kropp, själ och varelse blev till mjuk vax.
Tyvärr går den inte att hitta på youtube eller något annat fräckt, så ni får hålla till godo med Spotifylänk:
Francoise Hardy sjunger Suzanne på franska

Jag tror jag måste gå och slentriansnitta handlederna lite grann.

3 kommentarer:

Donny H sa...

Men ååååh, jag avslöjar ju inte allt. Jag har en ytterst gentlemanna-mässig approach till mina toabesök. Vad det nu kan innebära. Så det så.

Och tummen upp för Hardy.

Anonym sa...

Ha ha, toalettärenden är lite av en humorfavorit :D
Går an att bajja på offentliga toaletter såvida det inte är såna där ekande toaletter, vissa fungerar som nån typ av ljudförstärkare.

Ha så kul i helgen då!

Erika sa...

Då gick vi säkerligen om varandra. Jag hängde i Horan både fredag och lördag.

Jag lyssnade på Hardy igår. LÄSKIGT SAMMANTRÄFFANDE!!! Hehe.