måndag 16 februari 2009

This kid is still in practice

Helgen förflöt utan varken så mycket ups eller downs. Valtentinefest på Fräcka Kontoret med Sing Star och obscena mängder öl, Bailyes hos vänner och sen ett trött barnbesök. På lördagen blev jag bjuden på teater och middag med familjen. Kändes lite som en mercy-middag men det var trevligt ändå. Sen spelades det flipper och satts i knökfull fulbar. Igår låg jag i framstupa sidoläge, åt kolasås med glass och förbannade mitt msn. Är det någon som vet vad 80072eff är för jävla error så säg till!

Idag har jag twittrat som aldrig förr. Har inte skrivit själv utan följt alla spectrial-bloggar och framför allt Sofias. Folk är så aktiva så det nästan är otäckt, men jag tackar och bockar för all info jag kan få. Ett öga på läraren och ett öga på lap topen. Det är härligt att vara vuxen och få göra vad man vill.

Ikväll blir det fight. Nu får det vara slut med daltandet.

4 kommentarer:

Tjockiskatten sa...

http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-80072eff

Där har du svar på felkoden ;)

in cell sa...

mja...tack för ansträningen men jag har redan testat sökresultat 1-220 i google. tyvärr funkar inte detta hella. önskar att så vore fallet, men icke.

Anonym sa...

Singstar på Fräcka Kontoret? Är du säker på att det verkligen är så fräckt som det utger sig för att vara? Vårt väldigt ohippa kontor kör nämligen också med Singstar & obscena mängder öl.

Anonym sa...

Singstar är hur fräckt och hippt som helst! Önskar jag hade ett...

Vad var det för teater du gick på?