måndag 9 februari 2009

paus

Jag lyckades med konststycket att matförgifta mig själv igår. Förstår inte riktigt hur det gick till, men tio minuter efter att jag ätit lunch (pasta med svampinjoner och havregrädde och vitlök) så började jag må jätteilla. Nu, lite drygt ett dygn senare så mår jag fortfarande illa. Var dessutom (bonusinfo för att kräkmagade!) uppe och kexade två gånger under natten.
Dock var det inte något alternativ att vara hemma från jobbet idag, så kroppen har gått på tomgång och ipren idag. Hälsosamt så det förslår.

Återkommer när jag har något annat än mina egna kroppsvätskor att skriva om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underskatta inte bloggpotentialen hos kroppsvätskor ;)

Medelklassman sa...

Vad är grejen med att jobba fast man mår som en kasse skit?

Får man pluspoäng i tjejhimlen eller?

/Den ynkliga karln