onsdag 11 februari 2009

Eldansikte

HÖRDE NI!?

HÖRDE NI?????!
Morgonpasset i P3 pratade med Björn Ranelid och jag trodde jag skulle implodera av genans! Det var ungefär fyra gången värre än att titta på 9½ weeks med sina föräldrar när man var tretton.

He rre gu uhd.

Update:

Ok. Lugnat ner mig lite nu men det kändes verkligen som att universum konspirerade emot mig när jag efter tre dagars (och nätters) illamående äntligen kunna rapa utan 'bonus' och dessutom sovit ordentligt. Så vaknar jag (av världens konstigaste snuskdröm som innehöll Ice T med en grön snopp, emmabodafestivalen, dans och plankande) av den vidrigaste, mest pretantiösa skånskan som nationen någonsin skapat. Han pratar om hur han har servetter i glasen även på frukosten. Hur han lever efter vissa deviser som han själv skapat (här citerar han sig själv i cirka 4outhärdliga minuter). Hur han sätter familjen framför allt och annat blaj som är så pretantiöst så jag nästan önskar att jag kan rapa bonus i hans ansikte.
Vilken jävla människa! Har aldrig läst något av honom och kommer aldrig göra det. I min bok hamnar han i samma vit-man-med-onaturligt-ego-och-tilltro-till-sin-så-kallade-talang-fack som motherfucking Gijo. I hate those bastards.

Det var mest det jag ville säga. Nu känns det mycket bättre.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bara myser när jag hör honom. Idag berättade han bland annat att han inte är dryg. Han konstaterade sen kallt: så, nu var det sagt i radion också...

*he he*

Bonjonas sa...

Åhh, Ice-T. Honom har man inte tänkt på på länge. Men undrar om han inte var med i nån tv-serie typ för någon vecka sedan. Skulle förståss bli förvånad om jag skulle ha en snuskdröm om honom, men vem vet. . .

Erika sa...

Björn Ranelid är ett skämt. Hur kan man hävda sin egen enorma briljans när man inte KAN NÅGONTING? Vettefan.
Jag tror att han lever på att ser sådär grillad ut. Som korvarna på 7-eleven.

in cell sa...

erika: korvarna och Björn har faktiskt en påfallande likhet som jag inte tänkt på förut. Blir undefär lika sugen på båda när jag ser deras svettiga yttre.

milky: men asså assså asså liksom! om man behöver _påpeka_ att man inte är dryg så är man väl jävligt dryg?!

bonjonas: det är inte ens man jag ens önskar in i mina fienders snuskdrömmar. speciellt inte eftersom han hade snoppen på 'fel sida'. vetetusan vad det innebär, men mina vänner var väldigt noga med att påpeka detta, i drömmen.

Anonym sa...

Jag drömde också dirty. Om en jättestor tant som luktade svett. Hon drog in mig på muggen & skulle precis börja snuska när drömmen tacksamt nog tog slut. Goddamn, hade nog föredragit Ice-T även om det hade lämnat en väldigt besynnerlig känsla efter sig det med.

Donny H sa...

Björn Ranelid drar in feta sponsorpengar från Piz Buin.