måndag 2 februari 2009

Vintern, våren och plågorna där emellan.

För ett tag sen började jag slåss.
Eller egentligen började jag väl brottas.
Eller egentligen började jag med Brasiliansk ju jitsu.

Min plan inför våren är att bli riktigt stark. Jag vill bli nördigt stark och kunna göra minst 8 riktiga chins.

Dessutom ska våren levas efter mottot "One moment on the lips, forever on the hips".

Förutom på söndagar såklart. Då är det fritt fram för ostbågefrukost/chipslunch/glassmiddag och varm sojachoklad till alltihop.

Härmed läggs kategorin "Träning" till. Hoppas på att det blir ett gäng inlägg under den. Det behöver jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nördigt stark? Snackar vi knyckla ihop en Jolt Cola-burk med tummen & pekfingret-stark?

in cell sa...

vi snackar "hoa-hoa-kommer-ta-sin-borderterrier-under-axeln-och-springa-när-vi-möts-på-gatan-stark"

Anonym sa...

Du tänker helt rätt. Ska man anstränga sig förtjänar man minst en påse ostbågar i veckan ;)