måndag 15 december 2008

Fritzl var knappast så nyskapande.

Vid ett alldeles osunt antal gånger det senaste halvåret så har jag tipsat folk om att kolla upp det här lite smått ombehagliga klippet.


Klicka på bilden för att se filmen,
jag kan inte embedda saker som
jag inte har access till på jobbdatorn.


I alla fall så sprang jag på det här klippet när jag under en väldigt uttråkad och långsam söndag bestämde mig för att kolla upp vilka de absolut konstigste trådarna jag kunde hitta i Flashback forum var. "Bilder på resultat av inavel" var en utav dem, men jag rekommenderar vidare utforskning ifall ni upplever den vanliga känslan att att ni 'har läst ut internet'.

Inavel är för övrigt ett alldeles utmärkt ämne att ta upp ifall du vill få människor i din närhet att känna sig obekväma till mods. Kanske något för julmiddagen?

Inga kommentarer: