onsdag 10 december 2008

Lunchshopping

+ +

Måste lösa tre direkta problem med mitt liv, tacksamt nog så löser de tre problemen sig med hjälp av varandra:

1. Sluta ha slemhosta. Ska till Apoteket (favvoaffär) på lunchen för att inhandla Bromhexin och Mucoangin (favvoprodukter).
2. Punkt 1 löser till viss del problem 2. Jag måste börja röra mig mer än 3000 steg om dagen. Blir ju deprimerad av att sitta ensam och helt stilla hela dagen på ett eget kontor.
3. Göra något aktivt så att jag inte bara sitter och tänker på om huruvida Fräcka Kontoret kommer ringa eller inte. Detta löses såklart delvis av punkt 1 och 2.

Dessutom måste jag köpa enorma mängder potatis, men det är ju inte direkt ett problem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är enorma mängder? Snackar vi 25 kg-mängder här?

in cell sa...

cirkus 4 kilo tror jag. eller jag vet inte. typ en vanlig matkasse full, vad kan det bli?