torsdag 18 december 2008

Misär





För ungefär 30 minuter sen slockade lampan i mitt rum. Den har rörelsedetektor och slocknar därför om man sitter för still. Jag orkade inte vifta med armen då utan tyckte det var lite mysigt med halvmörkret. Nu har det däremot blivit helt kolsvart ute och därmed också kolsvart här inne. När jag nu försöker tända med lite viftande så visar det sig att rörelsegrejen inte fungerar när det gått nån viss tid sen den slockade. Nu vet jag inte hur jag ska ta mig till lysknappen eftersom det stor en enorm massagestol i den här rummet.


Kom inte och säg att vi inte ha det spännande inom de kommunala väggarna.



Det är exakt en sån här stol som lurar i mörkret.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm, jag vill ta en efter-lunchen-lur i den stolen.

Anonym sa...

Exakt en sån önskar jag mig i julklapp, fast vet att jag kommer få en sån där grej man får dra med själv på ryggen.

Donny H sa...

Morsan hade typ exakt en sån där stol hemma hos sig upptäckte jag idag. Alla dessa "förändringar" som skett när jag har varit borta. Det skrämmer mig ... lite.

in cell sa...

oj, mäktigt att ha en sån stor best hemma.
jag har fortfarande inte prövat faktiskt. värt besväret?