tisdag 9 december 2008

men vafan!





VARFÖR RINGER DE INTE?!?!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är mer än jag tjänar på två månader....nästan....eller typ, när jag tänker efter.

Har du också RLS?

in cell sa...

vad är mer?

lite då och då så, men jag tror det är en effekt av att jag rör på mig så extremt lite. så fort jag tagit en längre promenad eller bara haft en lite aktivare dag, så är det inget problem.

Anonym sa...

Hyran.

Hmm.....du har inte b-vitaminbrist? Vanlig orsak. kan nog hålla med om att det blir lite bättre när man varit aktiv.

in cell sa...

aha, visste inte att det kunde påverka, intressant. men nej, b-vitaminbrist har jag garanterat inte. äter galet nyttigt och biotin dessutom. b-vitaminen är checkad och klar.

Anonym sa...

Nu fattar jag varför du inte fattade vad jag menade ovan. Kommenterade på fel inlägg.

Bordet i INLÄGGET NEDAN var det väl annars inget fel på ;) Jag vill minnas att jag såg ett liknande ganska nyligen i en möbelaffär *ryser*

in cell sa...

men de bordet var iaf kvar i affärn, det var väl för väl. det här är det ju uppenbarligen nån som köpt och ställt i sitt hem.
folk är skogtokiga.

Anonym sa...

I rätt symbios med andra möbler kanske det skulle vara snyggt (när lampan är släckt)

Älskar den där gubben som slår sig blodig på tangentbordet, det roligaste jag sett på länge ha ha ha.......

in cell sa...

den beskriver helt klart en känsla som är svårt att sätta ord på. gubben alltså, inte soffbordet.