tisdag 30 december 2008

No love you long time no.



Igår morse så vaknade jag med tokont i korsryggen. Det var knappt så att jag tog mig upp ur sängen. Jag som är en stor motståndare till massage, mest för det är en främmande människa som ska klämma på mig, tänkte att det trots allt skulle vara ett bra tillfälle att testa massagestolen. Tänkt och gjort, på lunchen hoppade jag ner i helvetesmaskinen för att tvinga mig själv till välmående. Det skulle jag ju inte gjort.
Den där stolen masserar inte lite försiktigt, även om man sätter på supersvag power. Den spöar dig bakifrån och underifrån. Den klämmer sönder dina vader och pillar sönder dina fötter underifrån med små supersnuskiga, varma alienfingrar.
Efter att ha guppat omkring i c:a tio minuter gav jag upp misshandeln och konstaterade att det var ju inte alls massagemänniskan jag har problem med. Det är det att du frivilligt går med på att få stryk för att må bättre. Jag köper det inte. Inte alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

testade en sån där massagestol på en mässa för några årsedan. Det var hur skönt som helst men vaderna blev illa tilltygade. Var lite rädd när den skulle ställa in sig och känna av kroppens konturer. Trode jag skulle bli mosad. Inget är bättre än riktig massage men massor av olja, det skulle jag behöva nu.