fredag 5 december 2008

Lärdomar

Idag har jag fått lära mig att det finns en hårfin gräns mellan konstfackmongon (=trendyyyy) och bara mongo. jag är uppenbarligen det sistnämnda.

Dessutom har jag fått reda på att det finns en sak som är vidrigare är män i trettioårsåldern som är svin, nämligen de som låtsas att de är svin. Exempel:
-hälsa på killarna i nya Mötley
(jag)-okej
-hej, eller jag menar siiiiiiiiieg h*iiiiiillll.
(jag)- där ser man
- ja vafan typ såhär liksom siiiiieeeeeg heeeee****llll!!!
(jag)-okej.
ägnade inte mer åt det givande mötet.

här kommer den utlovade jarvisbilden:


Vafan Jarvan?! Du var ju den snyggaste mannen på planeten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

F-n, jag är i trettioårsåldern... Inget svin, men ändå. Det är ju NU jag borde vara 25 liksom.

OK, varför mongo & inte konstfacksmongo (& glömmer du inte Beckmansmongo nu? Ännu värre i mina ögon, det är Dantes nionde krets-värre tamejf-n).

Damon slog Jarvis sju dagar i veckan! Brett också.

in cell sa...

konstfacksmongon och beckmansmongon... det är en hårfin skillnad... men kläderna är väl inte så utmärkande på beckmansfolket, eller?